Just shoot me...

Bakis...
Men jag mår som jag förtjänar... Drack det sista 20 i tre o sen hämtade vi jackorna så.. Ja.... Idiotiskt..

Hade en himla kul kväll iaf! Emelie kom hit och vi satt o babblade o drack en hel del vin. ^^
Gick sedan till Platå. Har inte varit där på ett år eller nått men det var skoj!
Dansade oss igenom kvällen/natten och ended up på Burger King.
Där va vi inte ensamna kan jag säga så vi var väl inte hemma förren kl fyra..

Sitter nu framför teven, klockan är kvart över tre och jag har nyss gått upp... Taggad till tusen... :D
Grannen har fått för sig att spela igenom alla sina skivor därinne.. Jag hör allt!!
Han började väl vid 10... Jättekul... Hördes enda in i mitt sovrum trots att dörren var stängd...
Orkar inte bo kvar här... Inte värt det, hyran e på tok för hög för de tunna väggar jag har..
Suck o stön.....
Men jag e ju mer eller mindre påväg härifrån endå så... ^^


Nu ska jag fixa nån mat... Måste få tag på Emelie med, hon har lite grejer kvar här..

På återseende.. ;)


PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback