Har haft det såå skönt.. :)

Igår hängde jag hos Tessan i Vikingstad.
Det var hur skönt som helst! Först var vi ute och gick ca en mil. Det var riktigt skönt att komma ut lite på landsbygden. Sedan var vi och handlade lite mat som vi lagade till.
Chicken Tikka Masala, ris osså en god sallad med fetaost. Sen blev de lite godis o film.
Vi hyrde "The Eye". Den var över förväntan faktiskt och helt klart värd att se.
Lagom till filmen tände vi en brasa. Ni som känner mig vet att jag älskar kakelugnar.
Det är så mysigt att höra hur det sprakar, värmen den avger och det varma skenet från elden. ^^
En sån ska jag ha när jag blir stor. :)
Tur på mig och Oscar som kommer att ha en sån i Oslo. ♥

Osså kommer det lite bilder dårå! :)


Tessan o jag!


Tessan på Språng! :)


Godissugen ^^


Hittade en hårig larv :)


Dagens roligaste! :) "Ett sträck på en hästskit" Tror de får göra om denna..


Ok.. Den är lite smått äcklig men jag var tvungen.. Detta är ett råddjur som en kompis till Tessan och Kristoffer har jagat.
Innan man tar hand om köttet så ska det hänga svalt några dagar. Jag blev skapligt rädd när Tessan öppnade kylen för att visa den. Huu...

Ska återgå till mitt arbete nu men tusen tusen tack Tessan för en jätteskön söndag! :)

Hade gott!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback