Goodnight folks! :)

Sängen next...

Feber igen. Inge vidare det här asså...
Osså superstress på jobbet p.gr av ett nytt telefonisystem som ingen förstår sig på.
Vi blir loggade på precis allt. Hur många samtal vi tar, hur många vi missar, hur långa samtalen är, hur lång kö det är osv osv.. Man vill ju ligga i så det inte ser dåligt ut typ vilket gör att jag kommer stressa sönder.
Förhoppningsvis känns det bättre när det lagt sig lite och då man inte tar det på lika stort allvar..
Samtalen kommer att öka massor med iom att mycket är flyttat från kontoret i Järfälla till Linköping..
Suck.... :(

Ska försöka se på det positivt. Vill inte sprida dålig stämning över gruppen. Alla sitter i samma båt och det är bara att göra så gott man kan och stötta varann. punkt. :)

Brorsan föreslog en positiv vecka.. (Kommer du ihåg den Jojjo??)  *haha*
Det går ut på att vad som än händer så vänder man på det till det positiva o skrattar åt det. (Överdriv gärna, då är det mer effektivt..) Jag lovar, DET FUNKAR!

Min positiva vecka inleds härmed nu!

Nu ska jag "msn:a" lite med min man.... ;)

Gonatt på er där ute!

(O äre lite träligt, häng på min positiva vecka.. Man märker hur står betydelse ens inställning har på saker o ting... )
You can move mountains with the power of your mind you know.. ;)

PussPuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback