En hälsning fra Norge! B-)

Hej hej!

Har precis ätit lite kycklinggryta med gutten min.
Ljusen e tända och teven står på och visar de norska nyheterna.

Helgen har hittills varit skön.
Gick en sväng på stan igår med Oscar. Hittade två tröjor. Helvete! :)
Aja, fina var det och jag skiter i om det blev lite dyrt.. ^^

På kvällen var jag o Oscar på en spansk restaurang. "La guitarra" hette den och var himla mysig.
Åt limekyckling med potatis..
Det var himlans mysigt.... ♥
1 år... se där.. ;)

Imorrn bär det av hem igen. Känns sådär men men.. Måste ju..
Skulle vilja stanna kvar... Möhööö! :(

Nu ska vi kika film, Apocalypto får det bli...
Andreas har kommit hem nu oxå, har varit i Holmenkollen med några han känner.

Ska ta mig lite glass nu o sen mysa vidare framför teven...

So long!


PössPöss*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback