Det måste vända nu..

Ok, vet att jag har en sk. "positiv vecka" och jag försöker verkligen..
Det måste bara vända nu känner jag. E hemma idag för min kropp e sjuk.. Igen...
Har iaf köpt c-vitaminer nu som jag ska ta varje dag.. Hoppas att det hjälper..

Ligger i soffan med en filt över mig.. På tv4 är det nyheter och det handlar om skolmassakern i Finland. 10 personer sköts ihjäl och idiotjäveln som sköt tog sen sitt liv. Så sjukt...
Hur kan det blir såhär? Vad är det för samhälle vi lever i?

"Min lilla dröm om att bo på en öde ö, sova i en hängmatta och endast ha palmer och himmel som tak känns lockande ibland."



Honey, you are a rock
upon which I stand..♥

Honey, you are the sea
upon which I float...♥




Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback