Autumn..

"Ikväll är vinden stilla..
Det var så stormigt hela dan.
Bakom Västerbron går solen ner i rött,
det är nästan tyst..

Som ett obehagligt allvar
drar sig hösten in i stan.
Det finns en doft av allt i mörket, kallt och blött,
och nästan tyst.."

-Lasse W



Har varit ute o gått "femman" i Vidingsjö. Det var riktigt skönt så det blir nog ett varv imorgon med.
Ska snarta äta tacos. Det var himlans längesen jag åt det så det ska bli gott. :)

Har varit hos pappa hela dagen, tvättat det sista nu med.
Känner mig lite vemodig.. Måste bara ta o rycka upp mig men det e så himla svårt ibland.
Känns ibland som att saker o ting bara jävlas med mig... Jag orkar inte med det.
Vill ha flyt, ork osså vill jag bli kry oxå... För detta är verkligen skit.

Men men.. Det rer sig.. Bara jobbigt fram tills dess..
Ni får ha lite tålamod med mig om jag e lite hängig..
Jag lovar att det inte ska hålla i sig.. Behöver bara lite peppning på vägen.. ^^

Ska hjälpa pappa i köket nu.

Han e bra min far.. :)

Take care!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback