Almost lunch... ^^

E hungrig som en varg!!!
På menyn idag är det tacopaj.. Möms möms!

Ikväll ska jag käka kräftor o kolla på film hemma hos Fia! Det ser jag fram emot.
Hon och bror min var iväg o tittade på lägenhet igår och de har beslutat sig för att ta´n! :) Den var tydligen jättefin och himlans stor.

Kommer att bli mycke konkande framöver kom jag på nu. Dels ska ju brorsan flytta ihop med fia och sen ska jag ju själv börja flytta ut i december. Men men, det e ju bra träning att bära möbler.. Eller nåt..? :)
Jag ska iaf försöka va ute ur min lägenhet innan jul så man kan slappna av då iaf.
Pappa var lite sugen på att fira jul i fjällen och det låter ju inte helt fel i mina öron.

Känns lite knäppt att börja tänka på det nu.. Men snart är det ju oktober redan och officiellt höst. Sen går det fort..
Jag ska va ute i god tid med allt.. Ni som känner mig vet att jag inte hanterar stress sådär jättebra. :)
Blir stirrig o springer runt som en yr höna mest, till ingen nytta... ^^

Nu äre lunch iaf.
Tacopajen- here I come!!

Weey!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback