Aj.


Ligger i sängen, halsen e inge bra...
Ont som bara den.. :( Möhöhöö!
Känns som om jag har ett öppet sår i halsen..

E sugen som tusan på köttfärssås oxå...
Men har ingen köttfärs hemma.. Möhöhööö! :(

Nae nu få jag ge mig...
Får väl äta nått annat helt enkelt..
Nått som e lätt att svälja.. Soppa kanske?

Tror förövrigt att det ordnat sig nu.
Oslo i januari nångång blir det.. Ska bli så skönt/kul/härligt/spännande/pirrigt att få komma iväg lite.
Bo med min snutt o tjäna pengar som vi ska resa för sedan...
Tror Oslo e ganska fint på våren oxå.. ;)
Myyyys.....  ♥

Har inte mått så himlans bra senaste tiden..
Är i stort behov av förändring, nya intryck..
Måste bryta mig loss och bara dra..
Har varit lite praktiska saker som jag varit tvungen att lösa..
För det första, mina katter... De kan jag nämligen inte ta med mig till lägenheten i Oslo.
Sedan har jag velat fram och tillbaka med vad jag ska göra med min lägenhet här hemma.
Ska jag säga upp den? Hyra ut den i andra hand osv osv..
Ska iaf säga upp den har jag bestämt. Hyran har höjts en hel del och ni som läst lite i min blogg vet att det är väääldigt lyhört. It´s NOT worth it med andra ord.
Mitt jobb då? Ja här hemma...
Ska väl försöka få tjänstledigt, går det inte så göre inte det och då säger jag upp mig.
Allt löser sig alltid endå i slutänden och jag vill ju helst börja läsa sen endå så..

Det handlar helt enkelt om att våga. Bara göra och sen lita på att allt praktiskt sedan löser sig.
Det brukar det ju alltid göra. Man är bara ung en gång i livet o det finns så mycket mer att upptäcka än Linköping.
Jag behöver Oscar i mitt liv oxå.
Har fungerat bra nu endå när vi varit ifrån varann men jävlarns vad jag kan sakna honom ibland asså.. :(
Men nu kommer jag.. ^^

Ska se om det finns nått kul i mitt kylskåp nu..

Hade fint!

Pöss*


Kommentarer
Postat av: Fia

helly!

Haha joo.. men det är lite för långt bort från universitetet tyvärr :). Jag är så lat så nu vill jag få det nära :P

Jag tänkte ha lite filmkvällmys här på fredag, vill du komma då? :)

Hade fint, puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback