Monki+cat

Såg en lite småsöt bild på expressen.
En aphona har adopterat ett gäng tigerungar som blivit övergivna av sin mamma.
Det kanske e hur gulligt som helst! :)

Läs om det
här.



Annars då?
Snart lunch och sen är det bara att räkna ner timmarna. Skönt när tisdagen e gjord tycker jag. :)
Ska träna pilates ikväll. Ska bli så skönt! Tränade pilates ganska mycket förut och det är en träningsform jag gillar.
Man blir lugn samtidigt som man kör slut på alla muskler i kroppen. ^^

Hade ett riktigt mysigt samtal med min snutt igår.
Hur mycket kan man älska en människa egentligen? :)
Kan inte beskriva i ord vad jag känner för honom. ♥
He drives me crazy... ^^

Ska jobba lite till nu, sen äre soppa-tajm! :)

Hade gott o allt sånt!

PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback