Hej Sverige! :)

Ligger nu i Oscars säng i Oslo. Han ligger bredvid o sover.. Yey.. :)
Han e lite trötter efter sin arbetsdag.

Han kom hem i fredags. Jag åkte med hans föräldrar til Katrineholm där hans syster Lisa bor. Där möttes alla upp och vi blev kvar hos Lisa på en fika. :) Det var så skönt att få träffa Oscar igen.. Har saknat honom så mycket..
Åkte sedan hem till Rimforsa där vi spenderade natten.
Lördagen gick mest åt till att handla mat och annat nödvändigt.
På kvällen åkte vi hem till Jakob och kollade på "stjärnor på is". Grabbarna drack lite granna, jag själv var nykter eftersom jag åt penicillin. Vi fortsatte sedan ner mot stan och Platå. Dansade lite, sen gick vi hem. Det var en helt ok kväll trots min nykterhet. :)

Igår åkte vi mest tåg tycker jag. :)
Kom fram 30 min sent för väglaget på spåret var visst nte det bästa så vi kunde inte åka så fort.
Hade massa packning men som tur var så mötte Andreas upp oss så vi fick lite bärhjälp. :)

Idag har jag inte gjort särskilt mycket kan jag inte påstå. Har varit så trött och seg..
Sov länge och sedan blev det mys i soffan framför teven.
Åt mat när grabbarna kom hem, fläskfilé med pommes och bearnaise... Gott!! :)

Imorgon ska jag ta mej en tur på stan tänkte jag när Oscar o Andreas jobbar.

Känns skönt att vara här, känns skönt att få va lite ledig.. Känner mig så sliten nämligen.. :(
Aja, det kommer göra mig gott med en veckas ledighet o mys med gutten min. :)
Är säkert på fötter igen när jag kommer hem.

Nu ska jag väcka "sjusovarn" bredvid tänkte jag.. ^^

Ha det så bra allesammans!


PössPöss*



Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt det låter!! Se tilla tt njut nu som sagt! själv är jag på helspänn, budgivningen är igång.. tickar in bud hela tiden. Ser bra ut! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback