"Halloweekend"

Finally.. Halloweeeeeeen!!! :)


Helgen inleds med skräckis hemma hos Sandra´s Johan ikväll med Sandra (såklart) osså Madde.
Får se vare blir för någe men scary blir det definitivt!

Imorgon ska jag åka ut till minneslunden i Lilla Aska och sätta ljus där för Farmor, Farfar osså Mormor.
Det är så fint och stämmningsfullt med alla ljus som lyser upp i höstmörkret.
Brukar sätta mina ljus vid den lilla bäcken som porlar ner mot sjön.. Blir det iår med tror jag..
Sorgligt men skönt på samma sätt...

På kvällen blir det bio med Mallan Borg. Ska se "Låt den rätte komma in". Har längtat efter att få se den säkert ett halvår. :) Boken är en av de bättre jag läst och predikar ofta om den för alla jag känner. ^^

På söndag ska jag ev. fara ut till Vikingstad och besöka Tessan. Ska ha en ritkigt skön slappar dag och kanske tända en brasa eller två.. ^^ Ser jag fram emot!

Det va det hela... Ska jobba lite till innan det blir helg!

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback