Hemma igen.

Klockan har nu slagit elva o jag sitter i mitt vardagsrum.
Saknar Oscar väldigt mycket redan. Har fått vara med honom en vecka nu och har haft det hur underbart som helst. :)
En vecka går ju väldigt fort tyvärr och dum som jag är så började jag att "ojja" mig över hemresan redan i torsdags typ. Vill inte åka hem!!!! :(

Har precis pratat med honom i telefon och meddelat att jag e hemkommen och att allt gått bra o så. :)
Diskuterade lite vad som ska tas med till Oslo när jag flyttar dit. Blir nog att kånka med sig teven så vi kan ha den i sovrummet. ^^ Myspys är vad det är.. :)
Endel tycker ju inte att man ska ha teve i sovrummet för "där ska man sova" men jag själv tycker bara att det e mysigt.
Garderober är nått vi med klurat på. Antingen blir det att köpa nån enklare variant i tyg eller så köper vi en vettig en direkt som vi kan ha. Tur att det finns IKEA även i Oslo. ;)

Vad har hänt senaste dagarna då förresten?

Var på bio i torsdags och såg Righteous Kill. Den var riktigt bra måste jag säga, lite lagom ösig sådär. :)
I fredags tog jag en tur på stan under dagen UTAN att handla nått.. ;) Bra bra..
På kvällen blev det film hos några vänner till Oscar och Andreas. När vi vaknade igår så sken solen och eftersom grabbarna är lite fotbollstokiga så begav vi oss till en stadsdel som heter "Töyen". Där finns det nämligen fotbollsplaner med konstgräs. Träffade där några av Oscars kompisar från jobbet oxå som var med och spelade. :)


Oscar på plan :)

 
En trött Andreas och sen en bild på några av de som var med och spelade. :)

   
Älsklingen Oscar, Kristoffer och jag, Sofia och Pelle och sist Sofia och jag på John´s Bar.


På kvällen blev det ännu mer fotboll, fast på teve då. :) Vi blev hembjudna till Kristoffer, en kompis till Pelle som Oscar känner från förr. Jag, Oscar, Pelle och hans tjej Sofia och Kristoffer som vi var hos kikade match och åt god mat som Sofia och Pelle lagat. :) Att Sverige sedan spelade lika mot Portugal var ju ett litet plus oxå. Jag trodde vi skulle få stryk nämligen så. :D
Fick sedan med oss Pelle och Sofia in till "byen" igen. Gick till "John´s Bar" som är en pub/krog i lite stuk med Harrys. Satt där en stund tills vi kände att det var dax att traska hem. Mina fötter kände definitivt att det var dax.. :)  Ska ta och köpa sånna dära ilägg så man slipper blåsor och annat ont som man får av pumps.

Vaknade toksent idag och har inte gjort så mycket fram tills att det var dax att åka. Såg Simpsonsfilmen med Oscar. Den e himla kul och måste ses! (Om man nu har sån humor..)

Det var med smått tunga steg jag gick ner till perrongen där jag kramade och pussade Oscar "Hej då".
Usch, avskyr att säga hej då.... Vet ju att vi ses snart igen o allt men endå asså.
Inte lätt att sitta och försöka dölja tårarna på tågen heller.. Fick låtsas att jag var allergisk.. Haha! Tror ingen gick på det. ^^

Oscar,

Tusen tack för en underbar vecka..
Du är den finaste jag mött och vill alltid vara nära dig.
Älskar dej så otroligt mycket min snutt.. ♥
Du finns alltid med mig i allt jag gör och jag längtar så efter att få vara hos dig igen.

I din famn e jag hemma... ^^


Nu ska jag hoppa isäng.. Jobb imorgon igen som vanligt med allt vad det innebär.

Sov gott och dröm fina drömmar!


PössPöss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback