Lunch!

Ok, kan inte hålla mig...

Berättar ÄVEN om inget e klart eller så på låååånga vägar...
Det är kanske kanske kanske på G iaf och det är ju iaf något.
Jag hoppas så in i norden på att det ska bli något av det iaf... :D

Det som det handlar om är jobb i Norge..
Jag har varit helt inne på att söka jobb på Gardermoens flyplats.
Dels för pengarnas skull men samtidigt för att jag tror att jag skulle trivas.
Nytt folk, nya situationer varje dag även om arbetsuppgifterna är detsamma.

Nu är det så att jag genom mitt jobb på Infocare fått kontakt med en man vid namn Stig, som jobbat på Sykes förrut. Han är nära vän med Ulrika och Daniel som nu jobbar hos oss.
Han jobbar på gardermoen och är anställd via Proffice. Han har nu förmedlat mitt CV till dem och har jag tur så kan jag gå en kurs efter nyår. Kursen är på 10 dagar och efter det kan man börja jobba vid t ex inchekningen. (Som jag så gärna vill!!!) Han skulle kolla upp det och höra av sig med datum osv... :)

Vågar inte hoppas förmycket men man blir ju ändå eld och lågor.. :)

Håll gärna tummar och tår för att det går vägen för mig!
Finns ju självklart andra jobb men detta är faktiskt ett av de yrken som jag skulle kunna jobba med i framtiden.

Nu ska jag äta min paj o hade gott.. ^^

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad spännande! Ska hålla tummarna för dig :)!

Postat av: Åsa

Tack gumman! ^^

2008-10-23 @ 19:35:52
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback