Tröttaste trött.

Nu har jag slängt lite skräp, pantat en massa flaskor, sorterat lådor och sånt på vinden, fixat o donat inne på toan och tillsist ätit lite.

N U   O R K A R   J A G   I N T E   M E R!!!

Ska krypa ner i sängen, tända min lilla lykta i fönstret o LÄSA min bok.
Försöka stressa av lite för stress mina vänner är INTE hälsosamt nånstans.
Ask me, I know...



Bäst att göra slag i saken så man orkar med morgondagen. Önskar just nu att dygnet hade fler timmar.
Dels för att jag då skulle kunna sova lite längre och sen skulle jag ju hinna med så väldans mycket mer.
Men vad gör man? Bara att köra på och hålla i hatten antar jag.. Tillslut så saktas ju farten ner..

Nae, sängen, lyktan i mörkret osså min bok vare ja.. Klockan börjar dra sig.. Igen...

Natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback