Tråkigt att sova...

Så det e därför jag e vaken fortfarande.. ^^

Ska sova efter mitt inlägg tänkte jag!

Dagen har varit ganska lååång och det har hänt mycket. Orkar inte stolpa upp allt här och nu men den har varit innehållsrik iaf. :)

När jag kom hem efter jobbet låg det en liten "avi" på dörrmattan.
Skyndade såklart iväg för att hämta ut paketet, nyfiken som jag är!

Visade sig vara underkläder som min älskling beställt åt mig!
Superfina och satt som smäcken på häcken! ;) Hahahaha! (Extremt dålig humor, jag vet... skyller på tröttheten..)
Han e helt underbar min snutt...♥


Nu ska jag lägga mig o läsa innan John Blund hälsar på...
Tror han e på ingång typ så det blir nog en kortis..

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig Åsa! sov gott

2008-11-11 @ 01:23:09
Postat av: Anonym

Älskar dig Åsa! sov gott

2008-11-11 @ 01:23:39
Postat av: Oscar...

2008-11-11 @ 01:25:14
Postat av: Åsa

Jag älskar dej oxå min snutt! ^^



Massa massa pussar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback