This night will make me feel just fine...

Har slängt mig i soffan nu efter en lång dag... Kom inte ifrån jobbet förren efter kl sex. Därefter bar det iväg ut till Coop med pappsen. Har fått pengar tillbaka på tv-licensen som jag faktiskt betalar (och fy skäms på er alla som inte betalar.. Skulle va skapligt billigare då om alla gjorde rätt för sig, även om det är en pissig avgift...)
Nog om det..

Eftersom jag ska flytta men betalat tv-licensen fram till årsskiftet så fick jag pengar tillbaka i form av ett utbetalningskort som endast kunde användas i vissa butiker, däribland Coop.
Somsagt, nu är det fixat och jag har fått tillbaka mina pengar.

Har diskat och plockat i lägenheten oxå, känns skönt.. Har varit förbedrövligt här hemma ett tag.
Nu är ljus tända, rökelsen doftar och jag känner mej sådär lagom mysig.. ^^

Inväntar "Van Helsing" som börjar kl 21. Var några år sedan jag såg den men har för mig att jag tyckte den va lite cool. Vampyrer o sånt tufft.. ^^

Har varit ganska uppskruvad några dagar. Har haft tusen saker i huvudet att hålla reda på.
Nu känns det bättre, förmodligen för att jag tagit tag i saker och ting. Det jag har kvar att göra nu är att tömma lägenheten och städa den. Ja, byta handfat med eftersom jag tappade en parfymjävel så att det sprack. Men det är iaf felanmält så nu ligger bollen där. Annars är det mesta vad gäller uppsägningar och sånt klart. 
Måste avsluta mitt gymkort med på Nautilus. Det finns ju i Norge med men det går inte att föra över medlemskapet mellan länder sådär tydligen så jag har inget att välja på..

Blir säkert att träna på något billigt ställe, om det nu finns?
Snutt o jag ska peppa varann med träning och mat, känns bra eftersom han vet det mesta om träning, den karln.. ;)
Alltid roligare med om man är två oxå. Jag har för det mesta fått gå o träna själv tidigare..

Ser fram emot en skön natts sömn med. Ska verkligen börja prioritera sömnen mer.
Mår verkligen inte bra om jag inte får sova mina timmar..
Det är viktigt..

Nu ska jag återgå till Simpsons, sen blire vampyfilm! Mee like.. ;)





Var tvungen att photoshopa mig ett par huggtänder... hehe..
(Skrämselfaktorn är ganska låg, jag vet...)


Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback