Tacos i Vikingstad.. ;)

Ska snart bege mig till vikingstad o Tessan.
Ska äta tacos har vi bestämt, hoho så gott de ska bli.. ^^

Var ju somsagt på bio igår med Malin Borg. Såg "Låt den rätte komma in" o den var grym!
Kan inte säga det tillräckligt många gånger tror jag men läs boken, du kommer bli fast. :) John Ajvide Lindqvist är helt otrolig. Gå o se filmen oxå vettja! :)

Efter det gick vi till Riva o drack lite, satt mest o snackade o kollade på allt kul folk. Vi var helt nyktra och det e ganska intressant för man upplever saker på ett helt annat sätt. Hur folk egentligen beter sig.. Haha! Det värsta är ju att man själv är likadan förmodligen när man dricker. :)
Var förövrigt en tjej som spydde 1 m från oss... Mysigt, NOT!
Men medmänsklig som jag e så kunde jag inte låta bli att tycka synd om henne. För det första är det ju rätt vidrigt att må så dåligt, o sen göra det inför alla som hängde i baren..
Usch, stackarn...

När vi kände oss klara för kvällen gick vi hem. Jag loggade in på msn o pratade med snutten till halv fem tror jag.. ^^
Sov ganska länge idag med andra ord. :)

Ska ta o hoppa i lite kläder nu, sen blir det tåget till Vikingstad.
Ska bli skönt o träffa Tessan, hon e så go hon. :)

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback