Soon...

Klockan är mer än vad jag tänkt att den skulle vara då jag fortfarande sitter på jobbet.
Har fått mycket gjort så det känns bra i magen.

Mår lite halvskumt dock.. Armen kliar igen o jag e varm som en kamin... :(
Är trött på´t... O jag förstår om folk i min omgivning börjar tröttna för jag börjar nästan bli paranoid med allt skit jag råkar ut för..

Ska skicka ut lite skärmar nu som jag beställt till kunder av märket LG.

SEN ska jag hem till ekholmen en sväng. Pappa ringde och ville bjuda mig på smörgåstårta!
Yey! :) Imorgon blir det mat hos mor oxå så denna helg blir en svullarhelg med massa god mat. PRECIS vad jag behöver... ^^

Det ända jag saknar nu är OSCAR. ♥
Annars har jag allt... Förresten... Skulle ju inte skada om Jojjo ville flytta hem till Linkan igen.. Eller varför inte till Oslo eftersom det är där jag kommer att befinna mig inom en snar framtid?
Operation övertalning har här med inletts Jojjo, bara så du vet.. :)

Har blivit utmanad av Sandra oxå! Kommer skriva det inlägget senare ikväll tror jag.
Måste bara fundera ut vad jag ska skriva?

Kolla gärna hennes blogg
här!

Nae, sista nu innan hemgång!

Hade!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Jag e inte den som e den;)Allt för din skull vännen:D nei men hälsa på de ska jag banne mig,det vill jag lova!Puss puss

2008-11-07 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback