Manisk måndag..

Allt går i hundra just nu även om det är kul oxå såklart.
Det mesta är nerpackat nu vad gäller "prylar".. Nu är det möbler o kläder kvar..

Igår var vi i Rimforsa på förmiddagen. Var ute och gick en runda i blåsten med Oscars föräldrar och efter det bidde det mat.. ^^ Åkte sedan hem till stan igen för att fortsätta packandet.
Oscar var så gullig och hjälpte till. Både roligare och lättare om man är två. :)
När vi kände oss klara så köpta vi pizza och kollade på "Ladder 49".
Somnade lita lagom sent och lyckades vara här efter 7 imorse. Skönt de... Måste försöka vara här tidigt nu så man kan gå hem skapligt eftersom jag har massor att pyssla med hemma.

Snutten åker ev. tillbaka ill Norge imorgon. Lite "ajaj" i hjärtat mitt har jag allt, fast nu dröjer det inte så länge tills vi ses igen iaf och det är ju nice. ;)
Om allt går enligt planerna så åker jag dit i slutet av nästa vecka över helgen. ♥

Nu är det snart lunch.. Fullkornspaj blir det idag. Mums!

Heeej!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback