Kanye West

Ja denna mannen han kan.. :)
Såg honom på MTV galan och var bara tvungen att kolla videon på YouTube.
Tycker den e grym! ;)

Bjussar på den här så enjoy!





Helgen har annars varit lugn. Igår gick jag på stan med min mor o fick min efterlängtade jacka! :) Det fanns bara en kvar så mamma köpte den till mig som en "tidig julklapp". ;)
Glad som tusan blev jag o vill nu att det ska bli lite kallare så den kan börja användas!

På kvällen åt hon o jag mat och tittade på film, "Tomten är far till alla barnen" och "Beck- hämndens pris".
Var verkligen hur mysigt som helst så det blir nog en mamma-dotter-kväll snart igen. ^^

Idag har jag inte gjort mycket mer än att firat pappa på fars dag.
Jag o brorsan stod i köket och lagade mat och pappa kunde lugnt luta sig tillbaka i soffan framför teven. :)
Blev lövbiff och löyftpotatis med bearnaise och pepparsås. Mumma! :)
Efterätten blev marängswiss. Det är verkligen så sjukt gott!

Ska snart sova känner jag. Är ganska trötter osså är det ju ganska skönt att va någorlunda pigg imorgon.
Håller tummarna för minusgrader med så jag kan använda jackan oxå.. ^^

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback