It´s like it should be..

Känns så skönt att snutt är hemma! :)
Mötte upp honom på stationen vid halv tio igår o det pirrade rejält när jag såg honom komma gåendes på perrongen. ^^



Eftersom klockan hann bli lite granna så hann vi inte mycket mer än att äta lite o mysa framför teven innan det var dags att sova. Ska föreslå en myskväll ikväll på högsta nivå med go mat o film. Har mycket sånt att ta igen nu när vi inte setts på länge. :)

Har annars jobbat o haft mig idag. Var hemma en sväng på lunchen då rörmokaren skulle kolla vilket handfat jag har osv då det ska bytas. Han kommer och fixar det på tisdag så det känns skönt :)

En helg är ju på ingång med... Det ända jag har inplanerat är ett restaurangbesök med alla kvinns på jobbet. Ghingis kvällsbuffé är det som stundar och det ska bli sååå gott! :)
Ska annars spendera så mycket tid jag kan med Oscar o sen styra i lägenheten med såklart.. Det börjar dra ihop sig nu och jag måste verkligen börja på riktigt.

Back to work.. Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback