I´m movin out.

Idag går flyttlasset till ekholmen, mina hemtrakter där jag vuxit upp...
"Centa, prallan, Kenty, Blästad loccos"..

Känns bra i magen. ^^

Huset jag bott i nu i tannefors har varit ok. Jättefin lägenhet även om hyran varit lite hög.
Sedan nya "ösiga" grannar flyttat in har jag verkligen avskytt huset som har väggar av papper.
Jag hör ALLT... Musik, bråk, sex... Ja allt och jag avskyr det...

Nu är det slut med det och det hurrar jag för! :)

Snart kommer pappa, brorsan o Oscar hit och då ska vi köra så det ryker!
Kommer somna gott inatt när allt är klart..

Var förövrigt på tjejkväll igår hemma hos Evizz.
Åt kex och ost som tokar och nästintill rullade ut på stan.. Berodde alltså inte på alkoholen.. :)
Jag var nykter, hade endast druckit lite glögg och Dooleys. Orkade inte vara bakis idag när jag ska bära möbler.

Kvällen fortsatte iaf på Harrys. Träffade en massa kul folk jag inte sett på länge. :)
När man e nykter upplever man ju saker och ting lite annorlunda sådär...
Rätt kul o se hur folk beter sig i onyktert tillstånd.. Framförallt äldre..
Så ska aldrig jag bli...

Slogs också av tanken på hur ofta folk fiser.. Och hur ILLA det verkligen luktar..
Det är den ända nackdelen med att folk inte får röka inne längre..
Uschalingen.. :)


Nae, ska plocka lite nu innan karlarna kommer!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback