Vårsol....

Igår när jag satt ute med tjejerna på lunchen så märkte jag hur det doftade så uuunderbart gott.
Det var från en buske som börjat blomma och det luktade "skolavslutning"...
Likadant var det imorse när jag cyklade till jobbet. Det luktar verkligen sommar ute och jag kan knappt vänta tills man kan åka o bada, sola och bara njuta. B-)
Underbart! Det ska bli tokfint till helgen så då blir det att vara ute och njuuuta.. :)

Igår var jag iväg med pappa till Ikano. Han skulle köpa skjorta och behövde lite smakråd. :)
Sedan var vi ute och gick i spåret o Hackefors. Det var så skönt!
Åkte hem o myste ner mig i soffan. Älsklingen min kom sedan förbi och vi kikade på finalen av 100 höjdare! Haha* Vilket folk det finns... :) Det var "Negligé-mannen" som vann för er som missade det.. Haha!
Efter det var det Pablo Fransisco på femman, han är grym!

Idag är det tisdag, klockan är inte så mycket än men telefonerna ringer redan.
Bäst att fortsätta jobba här, har lite mail att besvara..

Ha en skön dag och njut av vårsolen! B-)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback