Blondie ;)

Jahapp, kan nästan räkna mig till den blonda skaran numera.
Var hos Maja igår på Hårteknikerna och fixade till mina längder. Är så grymt nöjd! Hon e riktigt jäkla duktig på det hon gör kan jag lova! ;) Håret ser numera naturligt solblekt ut och jag trivs kalas! :)

Var förövrigt hemma igår från jobbet med en helvetes-migrän!
Det var så sjukt jobbigt.  Kändes som knivhugg ovanför höger öga. Värken började redan i tisdags morse när jag vaknade och höll i sig hela dagen. Fy fasen, mår inte helt hundra fortfarande känner jag. Känner mig nästan lite bakis, dåsig och allmänt seg liksom. Tur man inte har migrän ofta..
Nu blir det att köpa Eeze på apoteket så man slipper detta helvete i fortsättningen. Uschaán!

Idag ska jag med Sandra till frisör-akademien en snabbis, sen blire att åka ut till Tornby och handla lite smått och gott. Min far ska köpa skjorta (igen) hehe* och vill ha lite smakråd. Han e rätt gullig sådär pappsen. :)
Jag ska passa på att inhandla lite dricka till kryssen nu i helgen med så det är gjort.

Sen blir det kanske en promenix om jag orkar..
Annars antar jag att det blir soffläge framför teven- skönt! :D

Ska läsa lite nyheter nu innan plikten kallar igen.

Ha en skön fortsatt torsdag!


Puss*



Kommentarer
Postat av: Sara

blondes have more fun!

Postat av: Åsa

Haha* Ja det återstår att se! ;)

2008-05-15 @ 12:50:08
Postat av: Maléne

De va länge sen du var blond=)
Du får lägga upp lite frisyr bilder.

Ha en toppen helg!

puss o krams!

2008-05-16 @ 09:49:12
Postat av: Åsa

Hej gumman!

Ja jag ska göra det! ;)

Saknar dej, måste ses snart! Kommer du ner till stan nått framöver?

Puss o kraam*

2008-05-16 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback