Tillbaka till verkligheten...

Alltid lika skoj att vara back in business efter ledighet.. Men man vänjer sig.. :) Är iaf ordentligt utvilad nu så det e skönt.

Påsken har spenderats på lite olika platser i länet. Första halvan i Kindabygden där jag och Oscar var kissekattvakt åt Tage. Var ute och gick lite och hade allmänt skönt med god mat o mys. :)
I söndags var det fotboll på teve hos min mor och hennes man så då var vi där. Åt god mat och spelade spel tills långt in på natten.
Sov lagom länge dagen efter och när jag piggnat till sprang jag ner på stan och träffade Malin. Hittade en fin vårjacka (som jag får vänta med ett tag som det ser ut nu). Tog oss även en fika och diskuterade helgen, ska till Jojjo i Sthlm nämligen och hälsa på. :) Maria ska ha lite fest med för hon har fyllt år så det blir nog kanon!
Efter rundan på stan bidde det hockey hos gutten, skön vinst för LHC med 7-3  mot Färjestad. Imorgon är det ny match och då kan allt hända men man får hoppas att formen håller i sig.

Ikväll ska jag träffa Fia, ska föreslå att vi ska äta våfflor eftersom det är VÅFFELDAGEN idag. Väldigt viktigt.. ;)

Nu är snart min lunch slut. Ska läsa lite nyheter först innan allvaret börjar igen.

För er som vill veta så är mitt skrivbord fullt med post-it lappar just nu.. Suck...
Aja, kan bara göra en sak i taget, måste tänka så... (Fiskar lite medlidande här... *asg*)

Well, well... Have a nice day!


Puss*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback