Så var helgen över (igen)

Helgen är över igen och alldeles för fort.. Vart tar tiden vägen egentligen?

Kan summera helgen lite snabbt! :)

Fredag: Fixade Sandras hår till balen, blev ganska bra om jag får säga det själv. ;) Använde enhel del löshår med så det gjorde susen. Det bidde en stram snedbena med lite höjd mitt upp på huvudet. Därbak sattes håret upp i loopar med hårnålar och strasspärlor.

Efter det kom Petra och hämtade mig och vi for till skäggestorp och handlade godis och chips. Sen styrde vi ut mot Vikingstad och Tessan. Hade en riktigt trevlig kväll med go mat och soffmys.
Åkte hem mitt i natten och somnade som en stock. :)

Lördag: Tog det  riktigt lugnt på dagen, gjorde ingenting utan låg o degade framför teven. När jag kände att jag "degat" klart så städade jag och gjorde iordning mig, sen mötte jag upp Jojjo, Malin och Maléne på Hemköp o handlade en massa go mat som vi gick hem och lagade. Det bidde Lax/Kyckling och rostade grönsaker och potatis i ugn. Tsatziki till det, mumma! Satt och snackade hela kvällen och drack vin. Kikade på melodifestivalen oxå. När alla började dra sig hemåt åkte jag hem till min Oscar och sov där.

Söndag: Gick upp lite halvsent, köpte frukost på bageri och sen gick vi hem till mig och tittade på Vasaloppet. Efter det bidde det lite "hipp hipp" och efter en stund när hungern infann  sig igen bidde det Stångebros gatukök  ;). Kollade på Wallander sedan på kvällen och somnade lagom trötta efter helgens bravader. :)

Och nu sitter man här, lagom taggad på ny vecka.. Men men, man får tänka att dagarna går fort, för det gör de.. Snart är det helg igen liksom! :)
Våren har anlänt med och det känns himla skönt tycker jag.

Ha en fin dag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback