Nu får det räcka asså!

Tillåt mig att skratta! :)

Tror ärligt att jag har nån förbannelse över mig.. Vad hände igår när jag skulle hämta katten? Jo- Det börjar ryka ur motorhuven på bilen. Som tur är så hade jag precis rullat in på parkeringen utanför valla djurklinik men endå...
Det var bara att ställa bilen där och börja ringa efter skjuts eftersom jag måste ta mig hem med lille Svante. Som tur var kunde Elin komma och hämta mig, annars vet jag inte vad jag hade gjort..
Vad gäller bilen så läckte det ut en massa kylarvätska så kylaren måste bytas.. Men ja, det kunde visserligen varit värre så det var ju skönt på ett sätt. Usch asså!

Efter det åkte jag hem o slappade lite granna med kissarna, sen bar det av hem till Fia för att titta på hennes lilla katt Gibson, så söt! :) Världens största öron.. ^^
Åkte hem och sedan kom Oscar förbi..  Myyyyys... :)

Idag blir det att jobba till fyra, sen ska jag ev. på årsmöte med Linköpings djurskyddsförening. Känner mig ruggigt krasslig i halsen så om inte det blir värre så åker jag dit.
Imorgon är det Hockey, det ser jag fram emot! LHC vann ju första mötet igår så det bådar gott!

Nae, nu ska jag fortsätta hära.

Ha en fin dag! :)


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback