Morning from hell!!!

OMG!

Hade det varit t ex måndag hade jag varit knäckt nu. :)
Tänker inte berätta alltför detaljerat om vad som hänt iom att det är ganska vidrigt...

Har två katter. Den ena kissen var lite dålig i magen.. Mer säger jag inte.. Uschalingen!
Kom ganska mycket försent till jobbet med så då förstår ni omfattningen..
Somsagt, morning from hell... Tur att det är fredag iaf..

Ikväll blir det att laga mat med min Oscar, sen ska vi kika på Let´s Dance.
Imorrn blir kanske lite fest, men vi får se.. Fia får ju hem sin kattunge ikväll så henne måste vi ju våldgästa oxå! ;)

Nu äre lunch, aptiten har varit större med tanke på min hemska start på dagen, men men...

Usch!

Have a nice day anyway!   :)


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback