Icke picke pöh! ;-)

Har nyss klämt i mig en bulle jag fick av Madde, mumma!
Systemet har krånglat hela dagen på jobbet, suck o pust!
Man märker hur sårbar man är alltså. Fungerar inte en grej på jobbet så funkar inget som det ska..
Aja, så kan det va..

Ska åka och hämta min tisse om 45 min... Lille skrutten, helt rakad i rumpan.. Kommer nog vara hur snyggt som helst! :)

Ikväll ska jag vara hemma och mysa med min små tissar. Har inte hunnit med det så mycket senaste tiden för man är alltid ute och far på olika saker. :) Men ikväll blir det myyys! Måste vara hemma med eftersom Svante förmodligen mår lite halvtaskigt efter narkosen..

Nae, nu ska jag försöka jobba lite igen, om det funkar.. :)

Hade så bra som du bara kan!

Puss

/å*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback