Härligt!

Det är fredag, jippijej! :)

Igår var jag på hockey med Oscar och hans far. Hade ritkigt bra platser högt upp i hallen. Det bidde 4-1 till LHC så det bådar gott. :) Matchen i sig var ganska bra, det märktes att det var slutspel om man säger så.

Efter det for vi hem och lagade lite käk o sen hoppade vi i säng lite lagom sent sådär. :)
Tog mig faktiskt upp imorse så jag var på jobbet redan vid 7.

Kan bara säga det att guuuu så skönt med helg nu. Ikväll blire bara luuuuugnt. Imorgon är det melodifestival hos Tessan. Söndag vet jag ej men det blir nog ganska lugnt då med om jag känner mig själv rätt. :D

Nu är det dax för att hämta en kopp choklad och sedan kallar jobbet igen.

Ha en superskön fredag! :)


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback