Halva da´n gjord....

Back after lunch.. Yeah!

Solen skiner och Åsa undrar varför man inte kan dra ut alla skrivbord och jobba ute? Skönt skulle det va...
Hur som helst... Har suttit i telefonen nu två timmar innan lunch och har lyckats få "bröl-ont" i halsen.. Massor med kunder som ringt och det är säkert för att jag pratat för mycket men det sitter i fortfarande så lite oroväckande är det allt. Hoppas man inte blir suuuk! :(

Käkade lite rester från helgen idag, gott va de.. "Roasted green-stuff in the oven".. :)

Stackars älsklingen ligger hemma med migrän förresten, uschan. :( Det är inge kul.
Jag får det själv med jämna mellanrum och det är inge vidare. Inget man drabbas av ofta visserligen men när det väl kommer så är man redo att duka under.. Finns inget värre! Jo, kanske maginfluensa.. Eller ja, vet i faen förresten.. Jeje, skit samma.. Djävulens påfund är det iaf. :)

Nae, nu ska jag ta mig i kragen hära o jobba lite..

Vet inget om kvällen än, kanske promenix i skogen.. Får se.. :)

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback