Dålig fantasi- denna text utgår..

Klockan är 12.38 och Åsan sitter med mat i magen. :)

Solen skiner och det är najs. Det som inte är lika najs e att mitt huvve värker! E bombis på att det har att göra med massagen jag fick igår.  Min nacke e helfläng o tok-öm.. Uschan!
Blir inte sådär jättemycke bätre av att sita vid en dataskärm om man säger så..
Men som jag nämnde i tidigare inlägg- det är torsdag så vad gör det? :)

Har massa att göra nu efter lunch, rätta till endel struliga ärenden här på jobbet...
Har annars gått bra på förmiddagen.
Frittes minsta son Max var här och hälsade på. Han är väl ca 10 mån har jag för mig att de sa o hur söt som helst! Han kröp runt här på golvet ett tag och tittade nyfiken på oss som hade telefontid. Hur se man ut egentligen i headset liksom? :D

Nu är lunchen slut så jag måste återgå.

Hade så fint!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback