hot hot hot!!

Yes- luftkonditioneringen brakade ihop vid lunch idag.
Hela kundtjänstavdelningen förvandlades helt plötsligt till en glödhet bastu...
Brukar tåla värme men när luften står helt still är det inte najs längre..
Fastighetsskötaren var här nyss och nu är det igång igen- but for how long...?

Ikväll blir det träna som gäller, e smått badsugen så man kanske kan ta sig ett dopp nånstans senare ikväll?
Ska undersöka saken tror jag... B-)
Ska bege mig härifrån om en halvtime ungefär. Tar gymet direkt känns det som nu iaf.. :)

Blev lite inspirerad av Sandras blogg, 
www.sandragilla.blogspot.com
Där skriver hon om en bok hon läst.

Jag kan ju inte vara sämre utan måste ju även jag, tipsa om en tokbra författare..
John Ajvide Lindqvist heter karln närmare bestämt och har gett ut ett antal böcker nu.
Den första- Låt den rätte komma in, gavs ut 2004 och är en modern vampyrhistoria som utspelar sig i en stockholmsförort.. Han har även gett ut Hanteringen av odöda, Pappersväggar och nu sist Människohamn..
Kan bara säga det att han är grym- påminner lite om Stephen King fast allt utspelar sig i nutid och i Sverige.
Han skriver målande och även om det hör till skräckgenren så blir det aldrig fånigt eller töntigt.. Snarare creepy till max och man kan riktigt rysa emellanåt.



Jag började med hans debutroman och har sedan plöjt igenom alla hans böcker, Pappersväggar är en samling kortare noveller. Nu håller jag på med hans senaste bok- Människohamn som släpptes i veckan. Svår att lägga ner kan jag tillägga.. :)

Nu är klockan mycke o jag ska pysa..

Ha en skön kväll!

Hej hopp o pöss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback