Sunday.. too soon... :(


Fan att helgen ska va så kort... Pitt!!! :(

Aja, ska endå summera den kortfattat.

I fredags var jag och älsklingen och åt på Afrodite här i stan. Så himlans gott!
Det blev vitlöksbröd med tzatziki till förrätt och filé mignon och stekt vitlökspotatis till varmrätt.
Till det drack vi ett grekiskt vitt vin- typiskt att man inte kommer ihåg vad det hette..  Haha*
Kvällen var toppen och avslutades med en liten promenad innan vi gick hem.. ;) Myyyys......♥

Igår var både jag och Oscar upp med tuppen för att packa grejer.. Han ska nämligen flytta ut ur sin lägenhet. :)
När vi var klara med det åkte vi till Berg och stekte oss bruna! B-)
Där träffade jag jojjo som va där med sin mor. HON var brun, såg ut som en liten chokladtomte efter sin zakynthos-resa. :)

Kvällen spenderades med Jojjo o Malin på min balkong där vi drack vin, rökte vattenpipa och hade det mysigt. Alltid så härligt o hänga med de tjejerna! Önskar bara det var som förr- att alla bodde i samma stad.. Förövrigt väldigt kul att v attenpipan funkade fortfarande.. Tog ju visserligen lite tid innan vi kom på hur den funkade.. Haha! Skyller på vinet där.. ;)
Natten fortsatte på Harrys där vi träffade Oscar o hans kompisar. De hade festat till det hemma hos Johan, på hans tak.. Nice.. :)


Nu är klockan nio, jag har sovit på tok för lite men eftersom det är ca 45 grader varmt i sovrummet så gick jag upp.
Oscar ligger kvar o sover än, skönt.... :) Önskar jag oxå kunde göra det men är så pipplig med värmen.
Solen e uppe och inte ett moln på himlen. Om vi orkar så blir det nog Varamon idag med Oscar o hans kompisar.

Köpte en ny bikini igår som jag tänkte ha med mig. En vit med rosa brodyr.. Låter lite corny men den var jättesöt! Volanger o grejer på överdelen med.. ;) Kul- till skillnad mot den jag hade innan.. BRUN! Ok, snyggt när man e brun själv men ja hur rolig e den? O man tröttnar ganska snabbt...
Nae nog om ytligheter.. :D

Ska väl sätta mig på balkongen och njuta så länge det är svalt där..

Ha en toppenskön söndag!


Pusss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback