Trötthet

Tröttheten är just nu min stora last.. Tror det beror på lite olika saker...

Främst på avsaknaden av sol, har ju varit den mörkaste hösten/vintern under flera århundraden. (känns det som)...
Jag har även tagit upp min träning igen och trotsat min "krassliga hals", bra eller dåligt..? Vet ej...
Min mormor har varit/är vääääldigt sjuk.. Detta har tagit mycket energi..
Plus att jag har ett krävande jobb med mycket stress stundtals och det är väl "pricken över i:et" som det heter.

Nu behöver jag sol och semester... Det är vad min kropp skriker efter...
Hur löser man det då? Jo, man solar solarie i helgen... Är väl det närmsta jag kan komma... :)

Jag har visserligen en kul resa att se fram emot. Thailand... Som jag säkert nämnt tidigare så har min bror o hans tjejja varit där i 7 veckor. Man kunde ju inte annat än att bli sugen på att göra en likadan resa..

image19

Jag och Oscar planerar då att åka så att vi kommer hem strax innan jul... Gött värre! ;)



Igår var jag hos "momo" på sjukhuset. Hon mådde lite bättre så det var en sån lätnad att se. Hon säger heller inte att hon vill dö längre så hennes inställning verkar ha ändrats.. Tack gode för det...

Hon ska ev. bli hemskickad nu, de kan inte göra mer för henne.. Det i sin tur är lite skrämmande. Jag förstår ju att de inte kan utföra mirakel, men det är tråkigt att behöva inse att hon aldrig kommer att bli sig själv igen.
Men men, så som det är nu är jag bara glad över att hon lever, får tänka så!

Ikväll blire lite tjejtajm med Madde, ska fixa hennes naglar så de är fina på resan.. ;)
Får se om jag hinner med gymmet oxå, men som det känns nu behöver jag VILA... Men får se.. :)

Ska ta o jobba vidare nu, min lunch är slut nämligen.

Hade fiiiint!

PuSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback