Thank God It´s Friday!

Hilluluuu!

Nu är det fredag, finally!
Mysipysi med älsklingen blir det hela helgen iaf.. Ikväll blir det bio: Arn, och imorrn blir det restaurang... På söndag ska vi ev. hälsa på Oscars lille mormor. :)

Denna dag har hittills gått bra, suttit mycket i telefon bland annat.
Har endel att pyssla med nu i eftermiddag, ska skicka lite beställning på skärm osv.
Ska nog gå hem skapligt idag, tänkte unna mig det denna fredag. :)

Har suttit nu på lunchen och kollat tattueringar.
Mitt nästa projekt är en slingrig liten tribal som ska sitta på ankeln, najs... ;)
Ska påminna lite om den jag har i svanken tänkte jag.
Får sätta mig och börja skissa snart med andra ord.
Sandra har en idé om ett träd som hon vill tatuera in på sin vad, kommer säkert bli kanoners tror jag!

Kan ju nämna att det blåder så nåt in i bomben, kanske är en ny storm på väg?
Who knows...


Nae nu blir det jobba, för lunchen e slut..
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback