Tattooo... B-)

Hej hopp o gomorr*

Innan jag skriver något annat så vill jag berätta att jag nu har skissat upp en tattuering som jag ev. ska sätta på min ankel. Den sitter för närvarande på mitt kylskåp så att jag kan "känna in" den och så får vi se m det blir den.
När jag skulle tattuera min första så hade jag med satt upp skissen på min hallspegel bara för att vänja mig o se om jag verkligen ville ha den.
En tatuering ska du ha med dig hela livet så det är viktigt att det känns bra.. :)
Man ska med andra ord ha is i  magen och inte brådska med att ta ett sådant beslut.

Igår var jag o far min iväg till Ikano o handlade lite, sen bar det av hem till ekholmen där vi käkade. Jag hänge en stund med Fia o brorsan och sen bidde det e skönt bad innan det var dax att åka hem.

Vaknar av att gutten min kliver in i hallen och kryper ner i sängen.. Nice surprise... ;)
Sov underbart gott inatt med andra ord. :)

Idag blire workii o sen sla jag träffa Anna en sväng!

Nu äre dax att sätta igång hära, hade fint!

Just de, har du tråkigt så gå in på
http://www.string-emil.de/
Han e riktigt knas vill jag lova och osmakligare karl får man leta efter.
(Har man låg humor så funkar det)  Haha*

Puss på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback