Snart klar för dagen!

Klockan är nu 16:28 och jag ska snart ta mitt pick o pack o pallra mej hemåt.
Ska vara kattvakt till pappas katter fram till onsdag så det blir väl till att sova i ekholmen. Har ju mina smågrisar där med eftersom pappa var kattvakt i helgen så :)
Tänkte att det var enklast att låta dem vara på samma ställe så jag slipper fara o flänga så dant.

Ikväll blir det myskväll i badet med en bok. Ska väl bubbla lite med antar jag. Skönt att skämma bort sig själv lite en måndagskväll. ;) Ska kika lite på Outsiders med som startar ny säsong ikväll. Skulle visst handla om folk som tycker att vi överkonsumerar i dagens svenska samhälle. De går själva emot detta helt och använder sig istället utav vårt avfall. Uääähääää va äckligt! :P
Aja, älskar dokumentärer så man kommer väl sitta bänkad endå. :)

Är så fruktansvärt träningssugen, aj vad jag vill träna, köra slut på mig själv så det blir sådär himla skönt efteråt.
Men icke, Åsa är "krasslig" IGEN!! Kan man inte bara få bli tokfrisk nångång???
Aja, får vänta tills jag blir frisk, får väl ta lite powerwalks undertiden eller så..

Saknar fotbollstiden nått enormt ibland. Ok, försäsongsträningar sena kvällar på grusplan saknar man väl inte jättemycke, även om det hade sin charm det med. :) Haha! Hade alltid pappas fula reklammössa på mig! :)
Det känns mest på våren och sommaren, när serierna sätter igång och solen skiner.
Buhuu! :*(
Fick ju sluta pga en ljumskskada tyvärr.
Känns alltid lite extra surt när man inte "valt" det själv så att säga. Men ja, vad gör man?
Älsklingen har ju pajjat sitt knä med så. Är ju oftast knän och ljumskar som tar stryk tyvärr...
Farlig sport det där! ;)


Just de, innan jag slutar- Har blivit helt förtrollad av Lalehs soundtrack till "Arn". Snö heter den.. Lyssna på den och njut. Jag ryser.. ;)

image10


Nu ska jag fara hem till tissarna!

Ha en go kväll!

Pösss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback