Onsdagskväll

Denna dagen börjar lida mot sitt slut.
Eller ja, e ju ganska många timmar kvar men jag e så trött så min dag slutar nog ganska tidigt. :)

Ska iaf kika på "Det okända" ikväll... Spoooky.. :)
Sen blire nog att sussa..
Min plan var att vara vaken tills bror min kommer hem men jag va så trött imorse så jag kommer nog inte ta mig upp imorrn om jag inte får sova ordentligt inatt. (Sorry brorsan, får ses imorrn istället!)

Min dag har annars varit ok, trots huvudvärken som inte vill släppa..
Ligger i fas på jobbet med, får njuta så länge det varar. :)

Måste nämna en grej innan jag begär mig in till soffan..
Imorrn ska jag börja cykla till jobbet och planerar att göra det varje dag hela våren.
Ska pälsa på mig ordentligt för det e ju inget vidare kul väder nu.
Men jag tänker på att jag tjänar in en hel del pengar på det, plus att jag får 40 min kondition 5 dagar i veckan.
Inte så pjåkigt endå. :)
(Får väl se om jag har samma positiva inställning kl 6 imorgon bitti...tvivlar på´t!)  *haha*

Hej Hopp!






Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-09 @ 18:39:08
Postat av: Åsa

Tackar, helt klart värt att kolla upp! :)

2008-01-09 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback