Nytt år, ny blogg...


Ja då har man bytt blogg, min förra funkade ett tag och sen hände något.
Den mer eller mindre slutade att fungera hemifrån. :) Antagligen nån inställning men jag la ner o tänkte att jag testar denna. :)

Jul och nyår har varit underbart! Firat med familjen och med min Oscar! :)
Juldagen spenderades hemma hos Johanna Rudenstam. Alla goa brudar från gymnasietiden var hemma med så vi blev ett härligt gäng! Det värsta är att man saknar alla så fruktansvärt när de åker hem.
Har några kvar i stan iaf samt en drös med nya vänner så någon nöd går det ju inte på mig men endå.
Man vill endå ha alla i samma stad.


"Tjej-maffian"   ;)


Malin, Jojjo o Jag på Harrys, haha*

Sen bidde det Harrys med hela ligan, mötte där upp en Oscar som var lite lagom glad i mössan, så söt så :)
Nyår firades hos David, fick med mig Jojjo och Maria med och träffade en hel del nytt folk.
Himlans kul!



Min kärlek <3


Jojjo o Jag


Hehe* Lite på lyran


Oscar o Jag <3

Sitter nu på jobbet och väntar på att bli upphämtad av min kära gutt. Ska spendera helgen i kindabygden nämligen. Finns inget bättre nu när snön kommit att tända en brasa och krypa upp hos den man älskar.

Måste avrunda här, må så gott alla  kör försiktigt om ni ska ut på vägarna, det ska vi! ;)


Puss*

Kommentarer
Postat av: Bror din

Halla dar :D. Sitter pa khao san road nu i bangkok, tokmysigt stalle det har :). Fia ligger vid poolen pa taket av varat hotell, inte helt fel det heller. Jag red elefantjavel haromdagen! Satt pa huvvet och irrade ivag ut i djungeln, nice! Imorrn ska vi ivag och mysa med tigrar, blir spannande.. Nu ar det dags for frukost, ses snart!
PusspispuspusssuSPuss!

2008-01-05 @ 06:59:32
Postat av: Åsa

Oh min lillebrooooor!

Saknar dej så, men snart ses vi! :)
Fasen va kul med elefant, lite stolt över dej måste jag säga!
Sitter un på jobbet o är lite lagom trött sådär. :) Har haft en underbar helg med oscar i klefsis.
Han o jag kommer på lördag med när vi ska till mamma o fira dej o fia!

Ta hadn om dej så ses vi snart, är hemma o tar emot på onsdag! ;)

Puss Pusssssss*

2008-01-07 @ 07:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback