"Hoppedihopp"

Fredag... Gu va skönt! :)

Helgen blir lugn som bara den.. Ska sitta inne o mysa o lyssna på "stormen" som sägs komma..
Låter kanske tråkigt men senaste veckan har dominerats av trötthet och då vet jag vad jag behöver, vila..

Igår fixade jag Maddes naglar, blev himlans bra om jag får säga´t själv! :)
Satt o snackade lite resor o sådär.. Hon drar ju til Thailand på måndag o hade lite resfeber.
De ska vara borta i tre veckor, så skönt! B-)   (Och jag är inte avis...)

Sen kom min älskling till mig och hade köpt med sig mat från Stångebros gatukök, mumma! :)
Han hade varit på hockey och det var visst ingen höjdare.. 1-1 efter förlängning..
Tråkigt att den bra hockeyn kommer igång när det är slutspel.. Det var även handboll på teve igår, Sverige-Island.. Den matchen vann vi så det va ju positivt. Hoppas vi kan bli sådär himlans bra som vi var för ett par år sen. :)

Ikväll blire väl let´s dance förmodar jag o mys i soffan!
Imorrn ska jag sova lääääänge.  "Hööönt"...

Nu ska jag jobba lite igen hära..

Må så gott o håll i hatten om det blåser!   <I:o)

Pussen o kramen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback