Home at last, this monday... Nice.. ;)

Hemkommen från gymmet och mätt o go efter omelett. :)
Gick bra idag, hade mycket energi av nån anledning..
Det enda tråkiga var att jag kände av min ljumskskada.. Förmodligen för att jag börjat cykla till jobbet..
Helt otroligt att jag fortfarande kan känna av det och inte vara helt ok.. Har ju gått flera år sedan operationen..
Nae, en liten besvikelse... Får se de kommande dagarna hur det tar sig.
Läkarna har ju sagt att det iaf inte kan bli värre om jag tränar, mer än att det gör ont..
O ja, det är ju altid nått..?

Uschan...

Nu ska jag duscha o sen ska jag dra på mej min thai-brallor o slappa heeeela kvällen. :)

Måste ringa mor med o se hur sjuklingen mår oxå..

Må så gott o hade "feint", ("som en seijer på ween öchötska")  ;)

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback