"eftermiddah" :)

Ja här sitter man nu, ett x antal timmar senare och bara känner hur fruktansvärt trött jag är!
Ikväll blire sänggång tiiiidigt vill jag lova, kan ju försöka hålla det nångång iaf...

Blir en sväng till gymmet idag.. Trots slemmig hals.. Jag orkar faktiskt inte gå runt o vänta på att det ska bli bra..
Mår ju bra förövrigt förutom att jag hostra lite lite.. E nog ingen fara, kanske rentav är bra..?
Blir ett tufft pass på trappmaskinen.. *Pust* Jobbigt men skönt efteråt. ;)
Ska dra mig hemåt kl fyra om jag hinner med allt tills dess vill säga, var tvungen att ta en paus nu kände jag.

Solen sken förut vid lunch, så jag och MAdde va ute och gick en sväng.. Det känns i hela kroppen att man saknat solen denna höst/vinter. Hörde nånstans att det bara varit 7 soltimmar under hela december.
Hujedamej! :)

Nae, nu kallar plikten..

Hej Hopp GummiSnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback