Denna morgon...

... började med ett besök på vc, Åsa lyckades få en allergichock nämligen..
Allt började igår eftermiddag på jobbet.. Började klia så förbannat på armarna... På kvällen blev det värre och när jag la mig hade jag fasen klåda över hela kroppen.. Vaknade med  svullna fingrar och var även svullen runt ögonen så det var bara att åka iväg somsagt..
Fick allergimedicin och kortison så nu ska det ju bli bra, känner mig redan bättre.. Men så sjukt?
Men man kan visst reagera på vad som helst sådär om man e lite nesatt i övrigt..


Det har ju varit enhel del nu ett tag med en sjuk mormor och mycket på jobbet osv.
Min mormor fick förövrigt åka in akut inatt igen. Med bröstsmärtor.. De kunde int säga då omm det var en hjärtinfarkt igen eller vad det var.. Mamma ska dit sen o jag hänger väl på om jag orkar...

Gårdagen var annars skön, kollade på handbollen med Oscar som kom till mig efter träningen.
Han hade med sig ostbågar så det mumsade vi på! *mmm*  <3


Ska försöka jobba lite nu med..

Gud vilken morgon...


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback