Denna dag...

... händer en hel del.. :)
Ska ju självklart jobba mesta tiden, vara kattvakt på lunchen osv men "the big event" är att min kära bror o hans lilla tjej Fia kommer hem från Thailand. De landar halv tolv inatt så jag får väl hålla mig vaken tills de kommer hem! :)
Weee! :)

Igår kväll bidde det mys med Oscar. <3
Lagade grekiska biffar med tzatziki och klyftpotatis. Så himlans gott! :)
Jag kan allt laga mat om jag anstränger mig lite. hehe*
Skjutsade honom till bussen imorse och sen åkte jag hem o matade katterna i ekholmen innan jobbet.
De verkade må bra, Billy o Svante hade nog allt saknat mig lite för de va så himlans keliga.
Får gosa lite med dem sen på lunchen istället.

Nae nu ska jag t ao jobba lite hära.
Skriver kanske nått sen!

Hade fint!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback