damn! >:(

KUL!!!!

Verkar som om jag är allergisk mot nått ämne som finns i choklad.. Antingen kanske nötter eller kakao..
Drog i mig en mjölkchoklad innan lunch.. Sitter nu röd o varm om kinderna och på bröstet.. Weehoo! O det som är så gott. Har tagit en allergitablett så jag hoppas det lägger sig snart... Så typiskt att det är något man e galen i... Aja... E ju ändå onyttigt får jag tänka... Eller nått.. :(

Annars har allt gått bra idag, jobbet har flytit på bra och jag har fått mycke gjort.
Nu är det bara några timamr kvar, sen blir det hem o slappa, kika på efter lyst och bara ha det skönt.

Synd att jag har en geisha hemma som jag vill äta upp... Böhö!  :(


Har bokat biljett till bion nu och bord på Olympia på lördag nu iaf, ska bli så mys... :)


Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

Postat av: Åsa

Halloj!

Oh nae, jag skulle behöva lite hjälp med faktiskt. :) Men denna har jag fixat genom en av mallarna som man kan välja från början.. Tror annars man får använda sig av html.. Jag ska klura på´t osså återkommer jag om jag hajjar nått! ;)

2008-01-24 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback