15.26

Tjabba!

Måndag igen, sådär sugen men va fan. :)
Ska snart dra mej hemåt, ska iväg till gymmet och träna lite med mor min. Ska bli skoj! Step-up är det på schemat..

Helgen har varit hur skön som helst, har hängt med älsklingen bara, kollat film, ätit gott och bara myst. :)
Behövdes verkligen då förra veckan var rätt tuff.

Denna dag började helkonstigt btw... Vaknade och hade tänkt cykla iväg så jag va på jobbet kl 7..
Hann inte mer än att vakna till och gå upp och kände mig hur yr som helst..
Mådde helskumt så det fick bli sängen igen fram till kl 8! :(
Kom till jobbet och kände mig fortfarande lite konstig, efter ett tag började en välbekant huvudvärk smyga sig på.. Migrän... Weee...  Hann ta en tablett i tid så det bröt aldrig ut, tack o lov..

På lunchen åkte jag och mor till min mormor en snabbis. Hon har fått komma hem nu från sjukhuset där de inte kunde göra mer för henne. Hon verkade piggare idag än i går sa mamma och då bidde jag glad. :)

Sen vare bara att åka tillbaka och jobba.

Förmiddagen har varit tuff, och med några kollegor borta så blir det extra kämpigt, men det går. :)

Pratade med madde med, hon var påväg till Arlanda.. Den lilla jäkeln. :D
Avis e jag, men unnar henne resan massa såklart. :)
Nu snöar det tefats stora snöflingor ute.. Förut haglade det.. Ja, jag är väldigt avis på madde. :)

Nu äre hemgång, så man hinner till träningen, skönt det finns flex..

Ha en skön kväll!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback