"Saknig" C",)

Åsa är "saknig".. :D
Saknar min älskling massor idag! :)
Imorgon är det ju alla <3 -dag och vi ska på bio och se "PS: I Love You" om det finns biljetter kvar.. Ska kolla det ikväll. Den verkar helbra, lite sorglig dock men men..

Igår åkte jag hem till ekholmen på kvällen, käkade och badade lite i jacuzzin, så skönt!
Känns bättre idag, men ja det går upp o ner som sagt.
Just nu känns det inte som om hon är borta... Men jag kommer väl underfund med det snart igen..


Är så hungrig! Snart äre lunch som tur är. Ska äta köttbullar, potatis och lingon med brunsås. Riktig husmanskost med andra ord. Ska bli så gott! :)

Var här tidigt imorse så jag kan pallra mig hem skapligt idag.
Gött o få lite solsken!
Sandra ska på bal den 29:e och jag har lovat henne min balklänning. Hade med mig den imorse så innan alla kom provade hon den och var hur fin som helst! Jag har fått äran att fixa hår på henne, kommer bli så bra! :)
Älskar och fixa med andras hår och make-up. :)
Jag provade klänningen igår kväll och fick lite flash-backs från när man dansade.
Så sjukt kul vi hade! :)

På tal om solsken förresten, Madde har nu kommit hem från Thailand, ligger förmodligen o sover med jet-lag då hon inte svarar i telefon. :) Hoppas hon hittat det hon skulle.. Hoppas hoppas, vore så skoj! ;)

Längtar tills jag och hjärtat åker.. Då är det bye bye sweden för en lång tid och hello sunshine! B-)



Nae, nu äre lunch!

Puss o hej hopp!

/å*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback