Myyyyys

Tisdag morgon, lite tröttare än vanligt men vad gör det..? :)

Igår lagade jag mat till min älskling som fyllde år.
Det blev somsagt en currygryta med ris. Så gott så gott! Sen kikade vi på "Grotesco" som han fick av mig, humor på lagom hög nivå som passar oss båda. :)

Tänker lite på mormor idag, har inte varit riktigt lessen på över en vecka men jag tror att jag håller det på avstånd hela tiden för att inte bryta ihop t ex på jobbet osv.. Vet att jag måste tillåta mig att vara lessen men det är svårt..
Får lite panik när jag tänker på begravningen som är nästa vecka. Det kommer att bli jobbigt... Men begravningar ska väl vara det..?

Nått skoj är iaf att vi ska lira innebandy i c-hallen med jobbet på torsdag. Då äre fight kan jag lova! :)
Hoppas på att vi kommer igång med korpen sen med, skulle va så kul att spela med alla gamla fotbollstjejer igen :) 

Vad händer mer då? Ska ut til Vidingsjö med mor nån kväll o lufsa runt i spåret.
I helgen blir det förmodligen rimforsa, ska vara lite kattvakter åt lilla Tage. :)

Helgen efter kommer Jojjo hem, ska bli najs att träffa henne igen! Tessan skulle ha lite fest hemma hos sig på fredagen så det blir nog att åka dit (efter att jag fixat sandras hår till balen).

Nae nu ska jag jobba vidare, ha en skön tisdag!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback