Lugn...

Mår under omständighetera bra. Känner mig lättad över att det är över, samtidigt som jag känner mig så himlans lessen över att mormor min är borta.. Känslorna far upp och ner, ena stunden kan jag skratta för att en sekund senare blir otröstlig.. Men det får vara så ett tag nu, det blir bättre... Har många runt mig som stöttar och det är jag såååå tacksam över! Love you all*


Helgen har annars varit kanon, hade lite karaeokekväll i lördags, mor o Kjell bjöd in sig själva och hade med sig skumpa! ;) De drog några låtar sen lämnade de oss, taggade som tusan till att sjunga hela natten. Sjöng halva ungefär, vid tre åkte Lasse o Fia hem. :)

Nu ska jag jobba lite, får se hur länge jag blir kvar idag, det går så segt så segt...

Puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback